- Լրացրու՝ գրելով յո, ոյ, իո երկհնչյունները:
Միլիոն, յոդ, չեմպիոն, ռադիո, մարմարյոն, արդիոք, ամբիոն, քսանյոթ, ռադիոընդունիչ, օրիորդ, կոմիսյոն, այո, Սրապյոնյան, Պիոտր, ռադիոկայան: - Գոյ և յոթ արմատներով հնարավորինս շատ բառեր կազմիր:
Գոյական, գոյաբանություն, գոյություն:
Յոթանասուն, յոթանասունմեկ, յոթանասուներկու:
3. Լրացրու համապատասխան բառերը՝ հետիոտն, հոբոյ, խոյակ, թեորեմ, ռադիո:
Ա) Նվագախմբում հոբոյ նվագող չկա:
Բ) Խոյակի վրա նռներ և խաղողի ողկույզներ են քանդակված:
Գ) Այս ճանապարհը հետիոտնի համար է:
Դ) Ռադիոյում հաղորդում են Կոմիտասի ստեղծագործություններից:
Ե) Թեորեմը կարելի է ապացուցել:
4. Յոթ և յոդ բառերը գործածիր նախադասությունների մեջ:
Եղբայրս այսոր յոթ անգամ ընկավ:
Մայրիկս իմ ձեռքին յոդ քսեց:
5. Երկխոսություն կազմիր՝ գործածելով արդյոք, նոյեմբեր, միլիոն և այո բառերը:
-Մայրիկ նոյեմբերը աշնան վերջին ամիսն է:
-Արդյոք դա այդպես է:
-Այո:
-Աշնանը թափվում են միլիոնի չափ տերևներ;